Teknolojinin hızla akıp gittiği, her gün bir yenisinin eklendiği dünyada kullanıcı alışkınlıklarımız, teknoloji ile olan bağımız her gün değişmeye ve gelişmeye devam ediyor. Okuldan uygulaması ile sizlere bir çok kolaylık sunmayı hedefliyoruz ve bunu olabildiğince kolay hale getirmeye çalışıyoruz. Ancak hepimizin zaman zaman desteğe ihtiyacı oluyor. Bazı eylemlerin nasıl yapılması gerektiğini birilerine sormak durumunda kalıyoruz.Canlı Yardım
Bu hızı yakalamak neredeyse imkansız ancak bazen de bir o kadar eğlenceli.
Bu nedenle size yardımcı olacak iki modülümüz var.
Ücretsiz Demo Talebinde Bulunun !
Okuldan uygulamasının Okulunuz için özelleştirilmiş şekilde oluşturulan uygulama için ücretsiz Demo talebinde bulunun.
Canlı Yardım modülü nedir ve ne amaçla kullanılır?
Canlı Yardım modülü, kullanıcıların (yöneticiler, öğretmenler, veliler) anlık olarak uygulama ile ilgili sorunlarını, işlemlerle ilgili sorularını ya da teknik problemlerin geri bildirimini iletebilecekleri canlı destek sistemidir.
Canlı Yardım özelliği dışında başka destek kanalları da var mı?
Evet, yönetim paneli üzerinden “yardım modülü” adlı kısımda videolar, yardım metinleri ve arama kutucuklu içerikler bulunur. Kullanıcılar bu kaynaklarda arama yaparak kendi sorularına cevap bulabilirler.
Canlı Yardım modülünde hangi tür sorunlar iletilebilir?
Her türlü işlem yapma zorluğu, teknik hatalar, modüller arasında karışıklık, işlevlerin nasıl kullanılacağı hakkında sorular gibi durumlar canlı yardım modülüne iletilebilir.
Canlı Yardım modülü kimlere açıktır?
Okul yöneticileri, öğretmenler ve veliler bu modülü kullanabilir; sisteme erişimi olan tüm kullanıcılar için canlı destek amaçlı hizmet sunulur.
Canlı Yardım modülünün avantajları nelerdir?
Sorulara hızlı yanıt alınmasını sağlar
Kullanıcıların “nasıl yapılır” sorularına anında yardım sunar
Teknik veya kullanım sorunlarının kesintisiz çözümüne katkı verir
Kullanıcı deneyimini artırır ve memnuniyeti destekler
Yardım materyallerini bulma sürecini kolaylaştırır